پروژه دی ال

سایت مذکور در زمینه رساندن با کیفیت ترین پایان نامه ها،مقالات علمی،پروژه ، تحقیق ، شبیه سازی و... بدست شما عزیزان فعالیت می نماید امید است رضایت شما عزیزان که از اهداف این مجموعه میباشد حصول گردد.

پروژه دی ال

سایت مذکور در زمینه رساندن با کیفیت ترین پایان نامه ها،مقالات علمی،پروژه ، تحقیق ، شبیه سازی و... بدست شما عزیزان فعالیت می نماید امید است رضایت شما عزیزان که از اهداف این مجموعه میباشد حصول گردد.

روشهای تغییر باورها-دارن هاردی


توانایی های شما بسیار زیادتر از چیزی است که تا حالا  اونها رو کشف کرده اید و تو زندگی خودتون بکار بردید.

در حقیقت آنچه را که می بینید نوک کوه یخی است که بخش اعظمی از آن از آب بیرون مانده است.

آیا می دانید که سیستم باورها در انسان چیست و چگونه عمل می کند؟

در حقیقت سیستم باورهای انسان از گذشته شما نشات گرفته است.

روشهای تغییر باورها در حقیقت می تواند بخش مهمی از ذهن شما را اصلاح کند.

از محلی که در آن زندگی کرده اید و از طرز تفکر والدینتان و از دیدگاه هایی که اطرافیان شما، معلمانتان و دوستان شما داشته اند.

و اکنون این نرم افزار بر روی سخت افزار ذهنی شما بار گذاری گردیده.

البته این نرم افزار بدون هیچ توجهی به سخت افزار ذهنی شما برایتان بصورت ناخودآگاه درنظر گرفته شده.

مثلا تصور کنید که بر روی یک ابرکامپیوتر با قوی ترین هسته پردازنده و حافظه که قابلیت راه اندازی پیچیده ترین نرم افزارهای محاسباتی و علمی را دارد فقط چند برنامه سبک در حد چند مگابایت نصب شده و از بخش اعظم این سیستم سالیان سال هیچ استفاده ای نشود.

حال این خودتان هستید که می توانید این نرم افزار را از روی سیستم مغزی خود پاک کنید در حقیقت خوشبختانه خداوند این قابلیت را در انسان قرار داده است تا بتواند به ویرایش ذهنی خود بپردازد تا سرنوشت خودش را رقم بزند و با روشهای تغییر باورها تغییر بدهد.

تغییر باور و عقاید موثرترین و سریعترین راه برای گرفتن پاسخ های زیبا در زندگیست.

اما روش های تغییر باور یکی از پر چالش ترین بحث ها در زمینه دستیابی به موفقیت است که اساتید زیادی در این باره اظهار نظر کرده اند.

اما کسانی می توانند بهترین راهکارها را ارائه بدهند که خود این مسیر را با تمامی فراز و نشیب هایش طی کرده باشند و اکنون به قله موفقیت رسیده اند.

یکی از اساتید مجرب در زمینه قانون جذب و موفقیت  دارن هاردی است که در این سمینار به ساده ترین شکل ممکن این موضوع را بیان کرده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.