پروژه دی ال

سایت مذکور در زمینه رساندن با کیفیت ترین پایان نامه ها،مقالات علمی،پروژه ، تحقیق ، شبیه سازی و... بدست شما عزیزان فعالیت می نماید امید است رضایت شما عزیزان که از اهداف این مجموعه میباشد حصول گردد.

پروژه دی ال

سایت مذکور در زمینه رساندن با کیفیت ترین پایان نامه ها،مقالات علمی،پروژه ، تحقیق ، شبیه سازی و... بدست شما عزیزان فعالیت می نماید امید است رضایت شما عزیزان که از اهداف این مجموعه میباشد حصول گردد.

وارن بافت

وارن بافت دومین فرد ثروتمند دنیا پس از بیل گیتس است که متولد ۳۰ اوت ۱۹۳۰ در اوماها شهر نبرسکا است و سالهاست که او را با القابی چون  “جادوگر اوماها” و یا ” دانای اوماها”  می شناسند.

وارن بافت سالها در فهرست ثروتمند ترین افراد در دنیا جای گرفته است و هم اکنون رتبه دومین فرد ثروتمند را در دنیا از آن خود کرده البته ناگفته نماند که او از سال ۲۰۰۸ نیز بعنوان ثروتمند ترین فرد در دنیا جای بیل گیتس را گرفته است.

وارن بافت سمت مدیرعامل و بیشترین سهام شرکت برکشایر هاتاوی را دارد.

وارن بافت با تحلیل و هوش بالایی که دارد توانسته است این جایگاه را از آن خود کند و به قول خیلی از افراد او می تواند در بیابان از زیر سنگ نیز پول در بیاورد و ثروتمند شود.

او ثروتی بیش از ۶۰ میلیارد دلار دارد و علی رقم داشتن این ثروت زندگی مقتصدانه دارد و به همراه بیل گیتس بخش قابل توجهی از ثروت خود را صرف کارهای انسان دوستانه کرده اند

افرادی که از نزدیک برخورد و مصاحبه با دانای اوهاما داشته اند او را بسیار متواضع و گشاده رو می دانند ، وارن بافت همچنان زندگی ساده قبلی خود را دارد و با اینکه خانه هایی بسیار گران قیمت در کالیفرنیا ، فلوریدا و واشنگتن دارد همچنان در خانه قبلی خود در مرکز داندی در کنار اوهاما سکونت دارد.

پدر وارن بافت تاجر و سیاستمدار بود ، او فرزند دوم خانواده بافت است و دارای دو خواهر است ، وارن بافت از کودکی دارای استعداد بالایی در زمینه پول و تجارت بود بطوری که زمانی که تنها ۶ سال داشت ۶ جعبه کوکاکولا را با قیمت ۲۵ سنت از مغازه پدرش خرید و هر بطری را به مبلغ ۵ سنت فروخت این در حالی بود که هم سن و سالهای او به بازی در چمن ها مشغول بودند.

وارن بافت در این سمینار یا گفتگو به نکاتی مهم در مورد ثروتمند شدنش می پردازد و در حقیقت بعضی از صفات رفتاری و ذهنی خود را برای حضار بیان می کند .

در حقیقت می شود گفت ثروتمند شدن و رسیدن به رتبه های مالی اول دنیا علاوه بر هوش احتیاج به یک سری رعایت نکات و رفتارها و باورهای ذهنی دارد.

وارن بافت در حقیقت شکست های مالی در سرمایه گذاری را نه تنها عامل نگرانی نمی داند بلکه آنها را لازمه سیر تکامل فرد برای دستیابی به موفقیت ها و ثروت های دو چندان می بیند.

ثروتمند ترین فرد جهان مسیر رسیدن به موفقیت را انحصاری نمی داند و یکی از مواردی را که در بدست آوردن ثروت هنگفت خود مهم می داند صبر و پشتکار علاوه بر داشتن هوشی که با آموزش پرورش می یابد می داند.

او بخشی از پیروزی در زندگی را در این می داند که با رسیدن به هر چیزی قرار نیست به پیروزی دست پیدا کنی.

او می گوید هیچوقت بر روی اشتباهاتی که در زندگی کرده است پافشاری نمی کند و به شاگردانش توصیه می کند که شغلی را برای خود در نظر بگبرند که در صورتیکه هیچ احتیاجی هم به کار نداشتند باز همان کار را انجام می دادند.

شما باید کاری را انجام بدهید که از انجام دادن آن لذت می برید، شاید شغل هایی  که انتخاب می کنید برایتان ایده آل نباشند اما نباید تسلیم شوید، که همین درنهایت موجب دستیابی به خواسته هایتان می گردد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.