پروژه دی ال

سایت مذکور در زمینه رساندن با کیفیت ترین پایان نامه ها،مقالات علمی،پروژه ، تحقیق ، شبیه سازی و... بدست شما عزیزان فعالیت می نماید امید است رضایت شما عزیزان که از اهداف این مجموعه میباشد حصول گردد.

پروژه دی ال

سایت مذکور در زمینه رساندن با کیفیت ترین پایان نامه ها،مقالات علمی،پروژه ، تحقیق ، شبیه سازی و... بدست شما عزیزان فعالیت می نماید امید است رضایت شما عزیزان که از اهداف این مجموعه میباشد حصول گردد.

سمینارهای جیم ران


جیم ران سخنران و استاد سرشناس و معرف آمریکایی است، او در ۲۵سپتامبر سال ۱۹۳۰ میلادی در ایالات متحده بدنیا آمده و یکی از فرهیخته ترین اساتید حوزه موفقیت فردی و اجتماعی می باشد.

او یک استاد بی نظیر در زمینه موفقیت فردی واجتماعی بود، برای اثبات این سخن کافی است که شاگردان او را مرور کرد:

۱-جک کنفیلد که سخنران و نویسنده ای موفق بشمار می رود و یکی از کتاب های او با نام سوپ جوجه برای روح است که بیش از ۵۰۰ میلیون کپی دارد و به ۴۰ زبان زنده دنیا ترجمه گردیده است او مدیر گروه کنفیلد است و تا به حال به صدها نفر کمک نموده تا به رویاهایشان برسند.

۲-آنتونی رابینز: نویسنده و سخنران مشهور آمریکایی که سالهاست بعنوان مشاور ارشد سیستم های نظامی ایالات متحده فعالیت می کند و صدها کسب و کار را از ورشکستگی به سوددهی های بسیار بالا رسانده و کتاب قدرت نا محدود او سالهاست بعنوان یکی از پرفروش ترین ها در ایالات متحده بشمار می رود.

۳-برایان تریسی نویسنده کتاب روانشناسی فروش که یکی از بهترین کتاب ها در زمینه فروش در سطح دنیا بشمار می رود و سمینار کامل ۸ ساعته برایان تریسی که در برج میلاد تهران برگزار گردید در سایت موفقیت شاپ موجود می باشد.

۴-دارن هاردی

نویسنده و سخنران و مشاور و ناشر مجله موفقیت در آمریکا می باشد ، او در سال ۲۰۱۰ کتاب اثرمرکب را نوشت که درباره تصمیم گیری های در زمینه موفقیت است و یک دوره آموزشی و راهنمایی کاربردی برای تعیین و رسیدن به اهداف بشمار می رود.کتاب های دیگر او ترن هوایی کارآفرینی ،استثنا باشید و امسال تکرار نخواهد شد می باشد.

داستان زندگی جیم ران بسیار زیبا و پرفراز و نشیب بوده است.

او تا سن ۲۵ سالگی مانند تمامی مردم فردی عادی بوده و زندگی بسیار معمولی داشته،پس از گذراندن دوران دبیرستان وارد دانشگاه می شود اما پس از یک سال از دانشگاه براون در ایالت مینسوتا انصراف می دهد و به کار مشغول می گردد اما موفقیت خاصی نیز تا این دوره برای او حاصل نمی شود در همین سال ها با فردی بنام جان ارل شف آشنا می شود و با معاشرت با این فرد کم کم اصول موفقیت را فرا می گیرد.

او در نهایت در ۳۱ سالگی تبدیل به میلیونری خود ساخته می گردد و اما ارل شف زمانیکه جیم ران ۳۰ ساله بوده فوت می شود و موفق به دیدن دوران موفقیت او نمی شود.

پس از اینکه جیم ران به موفقیت می رسد شروع به برگزاری سمینارهایی در زمینه موفقیت می گردد و داستان زندگی خود را برای مردم بازگو می کند.

او در کشورهایی واقع در اروپا ، آفریقا وآمریکا ،آسیا و استرالیا سمینارهای متعددی برگزار می کند و بیش از ۱۰ میلیون نفر از سمینارها و دوره های او بهره می برند و افرادی چون برایان تریسی و دارن هاردی و جک کنفیلد که جزوسرشناس ترین اساتید موفقیت در دنیا بشمار می روند جزو کسانی بوده اند که در سمینارهای او حضور داشته اند و این آموزش ها را بصورت جدی دنبال نموده اند.

به گفته برایان تریسی:

جیم ران موفق ترین و مسلط ترین سخنران آمریکایی است و حرف های او برای هر شخصی که آنها را می شنود پیام مخصوص به آن فرد را دارد.

جیم ران تا حدی پیشرفت می کند تا به اسطوره ای در این زمینه تبدیل می گردد و در سال ۱۹۸۵ از سوی انجمن سخنرانان ملی آمریکا بعنوان بهترین و حرفه ای ترین سخنران انتخاب می گردد.

 

به گفته جیم ران:

غفلت در تصمیم های روزانه یک عفونت است که روز به روز می تواند گسترش بیابد

وشکست یعنی :

تکرارا اشتباهات در انتخاب ها و تصمیم گیری های کوچک که هر روز اتفاق می افتد.

یا سخن زیبای جیم ران که درباره آرزو کردن بیان نموده است بسیار قابل تامل است:

آرزو نکن که مشکلات ساده تر شوند بلکه همیشه آرزو کن که خودت بهتر شوی و برای بیشتر شدن توانایی های خودت آرزو و تلاش کن و خرد و تدبیرت را بیشتر کن.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.