پروژه دی ال

سایت مذکور در زمینه رساندن با کیفیت ترین پایان نامه ها،مقالات علمی،پروژه ، تحقیق ، شبیه سازی و... بدست شما عزیزان فعالیت می نماید امید است رضایت شما عزیزان که از اهداف این مجموعه میباشد حصول گردد.

پروژه دی ال

سایت مذکور در زمینه رساندن با کیفیت ترین پایان نامه ها،مقالات علمی،پروژه ، تحقیق ، شبیه سازی و... بدست شما عزیزان فعالیت می نماید امید است رضایت شما عزیزان که از اهداف این مجموعه میباشد حصول گردد.

سمینار روش دستیابی عملی به آرزوها(دارن هاردی)

دستیابی به آرزوها و رسیدن به موفقیت زمانی صورت می گیرد که شما همیشه خود را در فرآیند یادگیری قرار بدهید و مسیر تکامل خود را با قرار گرفتن در موقعیت های مختلف طی کنید و پیوسته بتوانید نتایج را تحلیل و ارزیابی کنید و آنها را با حد مطلوب آنها مقایسه کنید.

مهم این است که از نتایج به نفع خود بهره ببرید و اونها رو جزئی جداناشدنی در زندگی هر فرد بدانید.

هیچوقت تصور نکنید که مشکلات فقط برای شما بوجود می آید و تنها شما هستید که با شرایط زندگی خود مشکل دارید بلکه باید بدانید تمامی افراد موفق این مسیر ها را طی کرده اند و این راه ها را پشت سر گذاشته اند.

به نظر شما چه چیزی برد رو از باخت متمایز می کند؟

چه تفاوتی بین گروه برنده ها و بازنده ها هست ؟

چرا دستیابی به آرزوها برای بعضی از افراد ساده و برای بعضی بسیار سخت است؟

باید بدانید که همیشه تلاش نهایی هست که تعیین کننده پیروزی و یا شکست هست در حقیقت ثانیه های آخر می تواند نتایج بسیار بزرگی را پدید آورد و بطور کلی نتایج را عوض کند.

برای دستیابی به آروها و نتایج بهتر از شما کار پیچیده ای نمی خواهم بلکه شما باید کمی تلاش خودتون رو بیشتر کنید.

توانایی های خودتون رو بنویسید و ببینید در کدام قسمت می توانید کمی بهتر از رقبا باشیدو چگونه می توانید این کار را انجام دهید.

در حقیقت باید خودتان را محددا برنامه ریزی کنید برای بهتر شدن.

زمانی نتایج بهتر و پاسخ گرفتن از قانون جذب سروکله شان پیدا می شود که خودتان بهتر شوید، روی خودتان و توانایی هایتان متمرکز شوید و روز به روز آنها را بهتر وبهتر کنید.

در حقیقت یکی از عومل مهم  دستیابی به آرزوها و رشد انسانها رنج است، رنج در حقیقت تضادی تعیین کننده برای شماست و توسط آن دقیقا متوجه خواسته تان می شوید و از طرفی دیگر بصورت فیزیکی با مفهوم و نتیجه تلاش نکردن مواجه می شوید.

برای اینکه رشد کنید و به خواسته هایتان در زندگی برسید باید با روش انجام آن آشنا شوید.

من آن روش ها را در این سمینار بصورت شفاف به شما بازگو می کنم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.