پروژه دی ال

سایت مذکور در زمینه رساندن با کیفیت ترین پایان نامه ها،مقالات علمی،پروژه ، تحقیق ، شبیه سازی و... بدست شما عزیزان فعالیت می نماید امید است رضایت شما عزیزان که از اهداف این مجموعه میباشد حصول گردد.

پروژه دی ال

سایت مذکور در زمینه رساندن با کیفیت ترین پایان نامه ها،مقالات علمی،پروژه ، تحقیق ، شبیه سازی و... بدست شما عزیزان فعالیت می نماید امید است رضایت شما عزیزان که از اهداف این مجموعه میباشد حصول گردد.

گزارش کارآموزی مدیریت صنعتی نگهداری و تعمیرات

فرمت فایل : word(قابل ویرایش)تعداد صفحات197

 

 

پیش گفتار مقدمه تاریخچه شرکت ارتباط سپهر تعریف برنامه ریزی نگهداری و تعمیرات مراحل ایجاد برنامه اهداف و مقاصد در P.M برنامه ها (طرحها) جهت رسیدن به اهداف P.M نیاز مبرم صنایع به P.M در کارخانه نتایج حاصل از P.M در کارخانه از کار افتادگی در برنامه ریزی نگهداری و تعمیرات علائم فقدان سیستم نگهداری و تعمیرات نگهداری و تعمیرات به منظور بهبود نگهداری و تعمیرات اصلاحی نگهداری و تعمیرات پیشگیری نگهداری و تعمیرات وضعی نگهداری و تعمیرات کنترلی نگهداری و تعمیرات زمان بندی شده نگرشی بر اجزای سیستم های مدیریت نگهداری و تعمیرات وظایف مدیریتی وظایف فنی وظایف عملیاتی مهارت کارگران و فعال سازی مدیریت نگهداری وتعمیرات نتیجه گیری تئوریهای تعمیرات و نگهداری مدل تعمیرات و نگهداری (تعویض) فرضیات مدل تئوری تعویض دو شی : جایگزین- زمان محدود- هزینه عملیاتی صعودی فرضیات مدل تعویض اقدام سرمایه ای- پیشرفت صنعتی- زمان نامحدود مدل تعویض پیشگیری با در نظر گرفتن عمر دستگاه تعویض و خرابی- زمان لازم برای انجام عملیات تعویض مدل برنامه ریزی احتمالی چارت سازمانی شرکت - چارت P.M شرکت تخصیص پستهای سازمانی به عناوین مشاغل تفصیلی به تفکیک واحدهای سازمانی چگونگی به اجرا درآوردن P.M در شرکت ریخته گری قطعات آلومینیوم ارتباط سپهر تبیین و شناخت تغییرات نگهداری موجود کارخانه تعمیرات اصلاحی تعمیرات بهبود : نگهداری و تعمیرات ((نت)) در مفهوم مهم و دو مقوله اساسی هستند که تحقق و عمل بدانها موجبات بقا و تداوم خطوط وضعیت موجود پرسنل تعمیرات و نگهداری کارخانه شرح وظایف پرسنل نگهداری و تعمیر عنوان شغل شرح وظایف مسئول سرویس و نگهداری شرح وظایف جاری تعریف شغل و شرح وظائف رئیس قسمت تعمیرات مصاحبه با رئیس بخش تعمیرات و نگهداری ساختار سازمانی نگهداری و تعمیرات بر مبنای نوع کار و وظیفه طراحی اولیه مفهومی سیستم نگهداری و تعمیرات سفارش قطعات یدکی ماشین آلات مراجع و ضمائم روش اجرایی تعمیرات شش ماهه روش اجرایی تعمیـرات اضطـراری دستورالعمل پر کردن کارت تعمیرات دستورالعمل تدوین برنامه سرویس نگهداری دستگاهها اقدام اصلاحی و پیشگیرانه تعمیرات قالب و قطعات و ماشین آلات 3-33- تعریف سیستم اطلاعاتی انواع سیستم های اطلاعاتی برگ درخواست تعمیرات (اصلاحی- اضطراری) فرم انبار و خدمات فنی فرم سفارش و دستور کار تعمیرات

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.