پروژه دی ال

سایت مذکور در زمینه رساندن با کیفیت ترین پایان نامه ها،مقالات علمی،پروژه ، تحقیق ، شبیه سازی و... بدست شما عزیزان فعالیت می نماید امید است رضایت شما عزیزان که از اهداف این مجموعه میباشد حصول گردد.

پروژه دی ال

سایت مذکور در زمینه رساندن با کیفیت ترین پایان نامه ها،مقالات علمی،پروژه ، تحقیق ، شبیه سازی و... بدست شما عزیزان فعالیت می نماید امید است رضایت شما عزیزان که از اهداف این مجموعه میباشد حصول گردد.

مقاله سیستم پارک خودکار

فرمت فایل : word(قابل ویرایش)تعداد صفحات5

1- مقدمه 

    سیستم پارک خودکار یک سیستم تعبیه شده 1است که پارک اتومبیل را بطور خودکار انجام می­دهد. تعداد قابل توجهی از تولیدات امروزه بر مبنای نظام سیستمهای تعبیه شده­است. مثالهایی از کاربرد آنها تقریباً در همه محیط­های صنعتی وجود دارد. پیچیدگی سیستم­های تعبیه شده به طور پیوسته افزایش پیدا می کند و اغلب بیشتر و بیشتر گسترده می­شود به سمت کنترل کارهای خیلی پیچیده، بطور مثال وسایل نقلیه پویا یا کاربردهای ­موتورهای­الکترونیکی. موارد استفاده سیستم­های تعبیه شده اغلب مربوط به ایمنی است. بنابراین رخداد خطا در سیستم­های تعبیه شده شامل ریسک بالا است و می­تواند زندگی انسانها را با مخاطره مواجه کند. و در مورد نمونه سیستمهایی که ایمنی در آنها مطرح نیست خطا می­تواند ضرر مالی کلانی را نتیجه دهد.

   در صنعت اتومبیل برای رفع خطا سیستم تعبیه شده داخلی تعویض می­شود که ماشینها مجبورند فراخوانده شوند به ایستگاه سرویس. برای تولید محصولات در تعداد زیاد قیمت بالایی رقم می خورد. از این رو برای توسعه سیستم های تعبیه شده باید از استانداردهای با کیفیت بالا تبعیت کرد. در مرحله آزمایش عملی، یکی از متدهای تضمین کیفیت تحلیلی آزمایش پویا است. مهمترین نقص این آزمایش این است که عملکرد سیستم تحت آزمایش را بدیهی فرض می کند در صورتیکه فقط می تواند قابل تائید باشد برای آن وضعیت های ورودی که به عنوان داده آزمایشی انتخاب شده­اند.

   آزمایش فقط می­تواند خطاهای موجود را نشان می دهد و نه خطاهایی را که در هنگام آزمایش بروز نکرده­اند. آزمون صحت فقط می­تواند بوسیله یک سنجش کامل با همه ارزشهای ورودی ممکن، ورودیهای ترتیبی و ترکیب ارزشها تحت همه محدودیتهای ممکن اجرایی، تولید شود. معمولا یک آزمایش کامل به دلیل مقدار خیلی زیاد وضعیتهای ورودی ممکن و شرایط محیطی عملی نیست. بنابراین، یک بخش لازم و واجب آزمایش انتخاب داده های آزمایشی که بیشترین حساسیت را به خطا دارند در طرح نمونه آزمایش است. نقشه نمونه آزمایش می تواند خودکار شود برای مجموعه ای از اهداف آزمایش به کمک الگوریتم های تکاملی. پیش شرط برای چنین آزمایش تکاملی این است که هدف آزمایش را بتوان به صورت رقمی

 بیان کرد و تغییر شکل پیدا کند به یک مسئله بهینه.

    در این تحقیق، آزمایشهای کارآمد با استفاده از محاسبات تکاملی خودکار خواهند شد. این خودکار کردن بوسیله انتخاب شاخه کاربردش پشتیبانی می شود، که اهمیتش در پیشرفت و گسترش وسایل نقلیه افزایش پیدا می­کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.